Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 7 december 2011

Kit kaartjes........

De kit van oktober/november is weer af! Fiona had het deze keer verzorgd en hij was weer super leuk! Er zat o.a. een klein garenklosje in. Ik wist meteen wat ik ermee wilde gaan maken. Ik had leuke patronen gezien bij Sandra's scrapshop en die heb ik meteen besteld. Dat waren dus de paspop en de paspopkaart. Ik heb de patronen alleen iets vergroot zodat het beter op de kaart paste.
Ik had ook de Creatable schaar (LR0194) van Marianne Design en die vond ik er zo leuk bij passen. Het stansje van het klosje is van Joy. De naald heb ik gewoon uit vrije hand geknipt. De blaadjes zijn ook een Creatable (LR0156) van MD
Astrid heeft een mooie kit gemaakt voor december/januari dus ik kan weer aan de slag.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Vind je kitkaarten helemaal geweldig. Mooie patronen ook. Het papier is ook erg mooi om er voor te gebruiken.

    Ben benieuwd wat je met mijn kit gaat maken, maar dat zie ik over 1,5 maand wel verschijnen. Hihihi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Conny!!! Echt helemaal te supersss!! Het zijn plaatjes geworden hoor! Alles past perfect bij elkaar!!
    Bedankt voor het plaatsen van mijn linkje (wink)!
    Ik zet je voorbeeldjes erbij in mijn shopje hoor (natuurlijk met jouw link er ook bij)!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey con...
    Ze zijn gaaf zeg....IK ga gauw bij die mevrouw op de blog kijken....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...