Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 13 mei 2009

Kaartje van 'onze' kit......

Meteen maar mn tweede kaartje gepost. Dit is een kaartje van een kit die ik samen met een vriendin (Anja) en 2 collegaatjes ( Hennie en Fiona) doe. Om de beurt (1x per maand) sturen we een kit naar de andere 3 en maken dan een kaartje, alléén met die materialen. Als het kaartje af is sturen we een foto en dan laat degene die de kit gemaakt heeft in een mail alle 4 de gemaakte kaartjes zien. Echt leuk om te doen. Het is elke keer weer spannend wat voor een pakketje je krijgt.


Liefs,
>

2 opmerkingen:

  1. wat een supergave blog heb je gemaakt zeg! en heel leuk dat je de kaarten van "onze kit" erbij gezet hebt!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anja bedankt voor je complimentje!En "onze kit" kaarten horen er toch ook bij.
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...