Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 11 december 2009

Kerst bij ons thuis.......

kerstboom overdags

Van de week heb ik alle moed bij elkaar geraapt en de kerstboom opgetuigd. Wat een zooitje is het dan in huis zeg. Ik heb een kunst kerstboom, maar als je ziet wat een naalden eruit vallen.......(OK, boomje is al zekers 25 jaar oud) en als je dan ook nog eens de nodige ballen uit de boom laat kletteren..........
Maar als alles staat en de lichtjes branden, dan is het toch wel weer heel gezellig in huis!


kerstboom 's avonds


guirlande bij de keuken


m'n kerstdorpje


kerstkrans


mini boompje

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. hoi Conny,
    gezellig ziet het er uit bij jouw zeg! ik moet nog beginnen... was 1 boom niet genoeg?! hihi.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardstikke gezellig bij je Conny...ik kom effe een bakkie doen hoor ...grapje...ik heb nog niets gedaan ...hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, lekker klaar en ook meteen zo mooi en sfeervol thuis.
    Ik ben ook al klaar,alleen de foto's nog...
    Is jouw krans met wit en roze? Het staat zo mooi.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...