Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 30 mei 2010

Doosje uit HJ 63........

Een nichtje van mij werd 15 jaar. Ze wilde geld hebben voor haar verjaardag om te kunnen gaan Bungeejumpen! (Brrrrrrrr. moet er niet aan denken!)
Ja, dat moet natuurlijk wel op een leuke manier verpakt worden. Toevallig kregen we net het HJ (63) binnen en daar zag ik zo'n leuk doosje in staan........
Even de kleur aangepast aan haar kamertje en in plaats van de cadeaukaart heb ik een pasje nagetekend van Mica en daar een stuk elastiek op bevestigd. Moest er natuurlijk wel een grapje in verwerken....... Aan de achterkant heb ik geld gestopt. Papier is van 'Doodlebug design inc.' Ze vond het zelf gelukkig ook hartstikke leuk! Je weet dat natuurlijk nooit met pubers.........




De bloemetjes en vlindertjes fladderen en bewegen vrolijk als je het doosje open doet! Het beste kan je dat dunne Mica gebruiken, dan bewegen ze meer.
Ik heb er nog eentje in gedachten en die ga ik van de week maken, vind ze zo leuk!
Fijne zondag nog verder en bedank voor je bezoekje.
Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en wat een super mooi gemaakt doosje.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Conny,

    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt meid!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat origineel en wat gaaf die elastiek in het midden.Heel toepasselijk. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk
    dinsdag kan ik hier op de markt de hj halen,ga hem zekers ook maken:-)maar bij jou is ie al super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    schitterend,en wat een gaaf idee!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is ook gaaf zeg, en wat leuk om er "bungy-elastiek" bij te doen!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...