Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 3 oktober 2010

in opdracht gemaakt.......

Een vriendin van mij kwam vragen of ik een kaart had voor een
50-jarige bruiloft. Nee dus...... Ik had wel een kaart met Magnolia maar die was niet zo geschikt daarvoor. "Ik maak wel wat en als je het niks vind is het ook goed." Maar gelukkig vond ze hem wel mooi.
Het plaatje is van Mattie, de Creatables van Marianne Design (LR0112 en LR0103)

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Tja, de mensen die dit niks vinden, die vinden zelfgemaakte kaarten vast allemaal niet leuk, wat deze is echt prachtig en zo mooi voor een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is! Jammer eigenlijk he, dat die mensen niet ook van magnoliaatjes houden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie chique kaart.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hele mooie chique kaart.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit mij aan bij de reactie van de hennie boven mij.
    Geweldig mooi! Het zit er zo verzorgd uit.
    Groetjes hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...