Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 10 januari 2011

Nog meer Snoesjes........

Ik had van de week verteld dat ik alle Snoesjes al uitgeknipt had, dus het weekend een paar kaartjes afgemaakt. Papier is van het Paperblock 'Summertime' (PK9073) van Marianne Design, plaatje van knipvel 3DHM021. Roosjes zijn ook zelf gemaakt met de Creatable LR0145 Nog wat lint, takjes en rozeknopjes ed. erbij gebruikt.

Bij dit kaartje hetzelfde Paperblock gebruikt. Evenals de stempels CS0844, de Creatable LR0151 en knipvel 3DHM024

Nog eentje met hetzelfde Paperblock. Plaatje 3DHM023, stempels CS0844, Creatable LR0111, LR0138 en LR0141

Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Je bent aardig bezig geweest het weekend.
    Ze zijn erg leuk geworden, Conny.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super uit!
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes weer meid!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoihoi,
    zo, jij bent heerlijk aan de freubel geweest. lekkere zonnige kaarten zijn het geworden, leuk hoor!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten! Ze zijn zo lekker vrolijk. :) Heel mooi gedaan hoor.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal klasse hoor Conny!
    Ik ben met dezelfde materialen als jij aan de slag geweest deze week, wat word ik er vrolijk van. Jij ook?
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook heel veel plezier bij Nicole.
    Tot volgende keer.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a precious cards i love the papers and the pretty Snoesjes pictures.
    your blog is very pretty!
    have a wonderful weekend
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey conny moest even spieken wie ook al weer conny was vandaag hahaha ja het was echt gezellig heb toch wel weer geleerd van nicole hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je meedoet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons meedoen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...