Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zaterdag 12 februari 2011

Kampioen!..........

Vandaag kon mijn jongste dochter kampioen worden. Ze moesten tenminste gelijk spelen. Ze wonnen overtuigend met 8-1!
Tja, en als een echte knutselmuts moest er natuurlijk wel weer iets getrakteerd worden. Vorige keer toen ze kampioen konden worden hadden Melissa en ik samen cakejes gebakken en versierd (zie mijn blog: 2 oktober 2010). Ik had me toen al voorgenomen als ze weer kampioen konden worden, ik me zou wagen aan een taart...... Maar ik heb dit keer toch maar gekozen voor een gekochte cake en die versierd omdat dat nog het dichtst bij een korfbalveld in de buurt kwam.

Ik had het eerst 'op schaal' willen maken met de cake, maar dan moesten de paaltjes 2,5 cm worden en dat mislukte enorm. Dus maar wat grotere palen gemaakt (zie je ze tenminste staan!) De clubkleuren zijn rood/wit vandaar die kleuren letters. Het groene fondant vastgeplakt met botercreme, wat wonderwel in 1x goed ging! Het moeilijkste was nog de bal! Wat een gepriegel.....
Ze vonden het gelukkig wel weer een leuk idee.
Voor de kinderen had ik ook nog een chocoladereep gepimpt in de clubkleuren, met een fotootje erop van het vorige kampioensschap, om mee te nemen.
En nu? Op naar het volgende kampioenschap? Wie weet. Maar ze gaan nu wel weer een klasse hoger spelen.....

En hier een foto van het kampioensteam. Mijn dochter is de derde van links op de achterste rij, naast haar vader, de trotse trainer/coach.
Liefs, van een trotse moeder

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het kanpioenschap van je dochter. Wat leuk gemaakt.
    Wat leukt je dochter veel op je zeg.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi con
    Gefeliciteerd met de ploeg enne wat ziet het er weer super uit!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is íe leuk geworden!!!
    en nog gefeliciteerd!!
    gr. fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoihoi,
    gefeliciteerd! en wat heb je het weer leuk gemaakt zeg! eens kijken of deze reactie wel wil blijven...
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...