Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 25 maart 2011

Drielagentaart............

Hier nog een laatste creatie van mijn zoete haakwerkjes uit het boekje 'Zoetigheid haken'. Het is een taart met drie lagen. Toen ik eraan begon dacht ik: "Help! wat moet dit worden......" Heb zelfs de schrijfster van het boekje gebeld (is een collega) Maar het is goed gekomen zoals je kunt zien Astrid! Wist niet dat ik haken zo leuk vond...... werkt helemaal verslavend. Ben al weer met iets anders bezig. Het enige minpuntje van haken vind ik........al die draadjes afhechten! Wat een rampenplan is dat zeg! En aan deze taart zaten héél wat draadjes die afgehecht moesten worden.....

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lief taartje is het geworden Conny. Hij is om op te eten, als je hem zo ziet. Wat je zegt, het afwerken gaat de meeste tijd in zitten en is niet zo'n leuk klusje.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi conny
    Hij is super maar eh je weet het he de tompouce (hahaha)
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Conny,
    erg toffe site heb je hier
    en je haakwerkjes die barbie kleedjes zijn super en kaarten zien er wondermooi uit echt knap gedaan
    ik wens je nog veel creaplezier
    groetjes karin
    www.wenskaartenkarin.be

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...