Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 26 september 2011

Nieuwe materialen Marianne design oktober......

In de maand oktober komen er van Marianne Design weer hele mooie Creatables uit..... o.a. schaartjes! Toen ik dat zag kreeg meteen leuke ideetjes. Sommigen zijn helaas niet uitvoerbaar omdat het wel errug kleine schaartjes zijn en de verhoudingen dan niet kloppen met de rest van de kaart!
OK, bij deze boekkaart klopt het ook niet helemaal.........
Het patroon van de boekkaart kan je vinden bij Tina (naar beneden scrollen.....)

De materialen die ik heb gebruikt voor de voorkant:
Creatable schaar LR0194
Creatable blaadjes LR0156
Creatable takjes LR0157
Creatable roosjes LR0145
Paperbloc Elines Huis Winter PB7036 (A4)
kant JU0823
lintje
zelfgemaakte pin
Spellbinder bloemetje
Doily lace randpons Martha Stewart
 De binnenkant kan je heerlijk aankleden naar je eigen idee.

Voor de linker binnenkant heb ik de volgende materialen gebruikt:
Paperbloc Elines Huis Winter PB7036 (A4)
Creatable tag LR0154
Creatable hoek LR0143
Creatable roos LR0145
Stempel EC0131
strassteentjes
Spellbinder bloemetje
 En voor de rechter binnenkant:
Creatable schaar LR0194
Paperbloc Elines Huis Winter PB7036 (A4)
Stempel EC0131
DMC splijtgaren
lintje
zelfgemaakte pin


Hier zie je de binnenkant wat duidelijker

Er komt ook nog een hele leuke nieuwe serie uit bij Marianne Design, nl. Don & Daisy. Daar ga ik nou mee aan de slag.....

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. hoi conny, je boekkaart ziet er heel leuk uit, ook dat schaartje is zo schattig
    groetjes fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Conny, wat ben jij toch een geluksvogel!!! Al die nieuwe produkten!! Vond het ook erg leuk om de voorbeelden van Don en Daisy te mogen maken voor in de nieuwe Bóóórdevol. Wat een gave schaartjes,en je idee voor de stempel Notes op een label ga ik ook maar eens uitproberen. Leuk voor de demo van Zaterdag!
    Groetjes Colinda (je collega uit Den Haag)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het leuk gemaakt zo dat boek. Vind het een hele leuke nieuwe serie, wat ze weer heeft uigebracht.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey con ziet er weer geweldig uit!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...