Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zaterdag 14 januari 2012

Award.....

Naar aanleiding van mijn 'the Voice of Holland' surprise voor de kinderen (dd. 06-12-2011) vroeg mijn man of ik niet iets van een award kon maken voor zijn teamchef van zijn werk namens hun team. Wilde ik wel doen als ze zelf met een idee aan kwamen. Dat idee had hij denk ik al in zijn hoofd want hij vroeg of ik niet iets kon doen net als 'the Voice hand' maar dan met een duim! Ja, dat vond ik een heel goed idee! Deze duim was alleen veel moeilijker te vormen dan de hand van 'the Voice' ppfffffft. Maar uiteindelijk was ik wel tevreden en toen zilver gespoten. Aangezien ze bij de gemeente Rotterdam werken heb ik de kleuren van het logo gebruikt: donkerblauwe tekst met groen. Aan de andere kanten staan de namen van de 6 teamleden.....
Dit had ik al gemaakt in de kerstvakantie. Verder ben ik druk bezig (geweest) met bestellingen van schoentjes en bootjes en voor de open dag van mijn werk op 21 januari, daar ga ik de demo breien en haken doen. Verder moet ik ook gauw nog iets maken met de nieuwe materialen van Marianne Design die ik ook weer binnen heb gekregen. Kortom, ik hoef me niet te vervelen, maar helaas zitten er maar 24 uren in één dag en kan je ze niet allemaal 'gebuiken' voor alleen je hobby hahaha.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Je award is heel goed en mooi gelukt Conny.
    Hij is echt super.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...