Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 11 november 2012

Mini moorkop met slagroom.....week 6


En we zitten al op week 6 met de Petit Fourtjes..... Deze week een overheerlijk mini moorkopje, mjammie! Ik vind ze heerlijk moorkoppen, ze eten alleen altijd zo moeilijk. Ik zal er niet gauw eentje eten in het bijzijn van anderen, ik zit altijd helemaal onder de slagroom en chocola, hihi. Maar deze kan geen kwaad, had zelfs geen vieze vingers van het haken, haha. Ik heb alleen het chocolade rolletje bovenop iets groter gemaakt dan op het voorbeeld. Hoe verzint ze het toch elke keer weer Grietje...

M'n stolp begint al aardig vol te raken. Als het zo doorgaat zal ik toch wat anders erbij moeten verzinnen.....

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige moorkop heb je gemaakt. Deze heeft tenmisnte niet zoveel calorieen, dan de echte. Maar de echte vind ik ook wel heeeel erg lekker. Vooral met melkchocolade erop.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer Conny,ik vind jou glazen stolp met rieten 'blad'eronder ook erg mooi,ziet er zo gezellig uit!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n leuke, het ziet er heerlijk uit onder je stolp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is mooi! en geweldig gezicht zo, die petit fours onder de stolp

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...