Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zaterdag 8 juni 2013

Barbra Streisand.....


Afgelopen donderdag ging er een lang gekoesterde wens in vervulling! Van m'n mannetje had ik voor mijn verjaardag kaartjes gekregen voor het concert van Barbra Streisand! Eindelijk kwam ze naar Nederland. We hebben er meteen een paar daagjes Amsterdam aan vast geplakt. Wat hebben we geboft met het weer en wat was Barbra fantastisch! We hebben genoten. Wat een geluid komt er nog uit deze dame op leeftijd. Het waren geweldige dagen. Bedankt schat!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Deze vrouw heeft een hele geweldige stem, ik hou
    ook van haar muziek en natuurlijk heb ik het
    gezien dat ze in ons land was, geweldig hè. En
    wat tof dat jullie er geweest zijn, echt
    geweldig, zoiets vergeet je nooit meer, kan je
    lekker op teren ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...