Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 25 mei 2009

Forever Friends vissertje

Het idee van het "losse" visje is niet van mezelf, ik had een ATC kaartje gehad waar het zo op gedaan was. Dat vond ik zo'n leuk idee, ik had het plaatje al van internet opgeslagen, daar wilde ik een scrapkaart van maken! Dit is het resultaat geworden. Het papier is van 'Wisteria' en ja, het plaatje dus van inernet.
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. alweer een kaartje erbij op je blog! en een hele leuk dus. zeker leuk, dat visje erbij.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anja, leuk dat je weer bent komen kijken. Ja, het gaat al ergens op lijken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anja

    Wat een heel leuk kaartje....en die vis is zo ènig!!
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje Conny!!

    Hihi ik zag dat jij ook van die geboorteschoentjes maakt. Ze zijn prachtig om te geven hè

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...