Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zaterdag 2 oktober 2010

Kampioen!..........

WION B1 Kampioen!

Vandaag kon mijn jongste dochter (2e van rechts, in rood shirt) kampioen worden met de korfbal. Tot nu hadden ze alle wedstrijden gewonnen. Bij winst of gelijkspel zouden ze kampioen zijn. Met de rust stonden ze nog maar 2 puntjes voor, niet erg overtuigend dus..........toen begon ik hem toch even te knijpen. Als echte creabea wil je toch iets maken voor die kinderen, dus hadden Melissa en ik gisteren cakejes staan bakken en versierd..........zou het voor niks geweest zijn? Werden het troostcakejes? Nee ze hebben uiteindelijk gewonnen met 10-4! Dus ze zijn KAMPIOEN!
Melissa druk bezig de cakejes aan het versieren. Ik had ze 's middags al gebakken en de tekst erop geschreven, zij zou de rest doen.

Het trotse resultaat voor haar ploeggenootjes.

Ik had voor de kinderen ook nog met de ScorPal een doosje gemaakt met een rol Mentos erin in de clubkleuren.

De ouders, broertjes/zusjes en overige fans konden we natuurlijk niet overslaan. Dus ook voor hun hadden we cakjes gebakken, totaal waren het er 40! Het was een hele klus maar ze vonden het wel allemaal leuk en lekker! Gelukkig maar......

Cakejes voor de fans.

Nou, ik ga maar vast iets verzinnen voor de zaalcompetitie..........of loop ik nou wel erg ver vooruit? ;)

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en geniet er lekker van, cakejes zien er goed uit, leuk bedacht.
    Veel plezier bij dit feestje.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ziet er geweldig uit zo. Heel leuk gedaan.
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, met je dochter. Leuk bedacht zo, die cakjes. Is weer eens wat anders.

    Heb je kaarten gisteren in het echt mogen bewonderen. Ze zijn erg mooi geworden. Vooral die paarse kaart.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje meid, wat een werk zal er in hebben gezeten. maar het ziet er wel gaaf uit hoor. en van harte gefeliciteerd he, met de overwinning van je dochter!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...