Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 17 februari 2011

Muffinkaart......

Om in de ban van het bakken te blijven heb ik een muffinkaart 'gebakken' uit de nieuwe Marianne. Het merk van het papier weet ik even niet meer. Het stempelafdrukje is een snoesje van Marianne Design evenals het tekstje. De bloemetjes heb ik geponst met verschillende ponsjes. En natuurlijk weer ingekleurd met de Copic markers. Een strikje en een kantje erop en je hebt weer een 'heerlijk' kaartje.

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Erg leuk.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje!
    Lekker zoet hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige muffinkaart. Ziet er erg feestelijk uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave muffinkaart, superleuk gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje zeg,heel leuk gedaan hoor!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...