Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 10 juni 2011

Kitkaart......

De maandelijkse kit is omgezet naar 2 maandelijks......... We hebben het allemaal zo druk ook nog met andere dingen. Dit was de laatste kit van Anja, ze stopt er mee. Maar........we hebben een ander 'lid' gevonden. Astrid doet vanaf augustus gezellig met ons mee! Maar deze kit was dus de laatste die Anja verzorgde... Ik weet de naam van het papier niet meer... Het gestanste randje zat al in het pakketje maar ik heb zelf de volgende Marianne Design Creatables erbij gebruikt:

vogelkooitje - LR0146

grote cirkel - LR0168

blaadjes - LR0156

vlindertjes - LR0158

De sketch heb ik ergens uit een magazine, maar weet echt niet meer uit welke.......gaat lekker zo hè? Ik ben nog steeds lekker aan het haken, jurk met toebehoren is bijna af dus dat zal de volgende creatie wel zijn die ik laat zien......
Liefs,

1 opmerking:

  1. Goedemorgen...
    Het is weer leuk!!!
    Gezellig dat astrid meedoet!
    Een fijn pinksterweekend
    hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...