Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 16 september 2011

Kerstballen breien.....

 Morgen hebben we bij Pipoos Open Dag met allerlei leuke demonstraties. Zelf geef ik de demo 'Kerstballen breien........ Er is een boek uitgekomen 'Kerstballen breien met Arne & Carlos'
Nou kan ik wel breien met 2 naalden..........maar dit is met 4 naalden! En dan nog eens met patronen inbreien ook!
Het heeft heel wat gepruts en gemopper opgeleverd, wat een gedoe zeg! Ik zag mezelf al zitten zonder voorbeelden bij de demo. Maar zondagavond viel inees het kwartje en kreeg ik het door! En als je eenmaal weet hoe het moet.......is het nog leuk om te doen ook!
Helemaal mooi is het nog niet, het 'trekt' nog bij een grote 'oversteek' (zie de rechter bal) maar de linkse bal heeft geen grote 'oversteken' en die ziet er netter uit.
Maar moet er niet aan denken om m'n boom er vol mee te hangen zeg......

Dus als jullie zin hebben in een creatief uitje ga dan naar de dichtsbijzijnde Pipoos winkel en ga lekker kijken (11.00-16.00 uur) bij de demonstraties. Zelf ben ik te vinden bij Pipoos Rotterdam Centrum.
Misschien tot morgen?

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel erg mooi gewodren. Heb ze in het echt mogen bewonderen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn toch maar weer gelukt.....
    Nou nog een stuk of 50 en je boom is vol(hahahaha)
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...