Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 7 november 2011

Kerstkaarten....


Daar ben ik weer met kerstkaartjes... Deze labelkaart staat in de Bóóórdevol van Pipoos van deze maand. Niet helemaal precies zoals ik hem heb gemaakt, maar wel zo ongeveer en de beschrijving ervan. Ik vind ze wel erg leuk om te maken die 'tags' 
Gebruikte materialen:
Paperbloc 'Merry Little Christmas' PB7034
Knipvel DDK3202
Craftable CR1202
Creatable rond LR0130
Creatable lantaarn LR0191
Creatable kerstster LR0122
Creatable dennetak LR0126
Creatable hulst LR0127
Cheery Lynn rand B136
touw, bedeltje

Deze kaart komt zo goed als uit het boekje 'Don & Daisy'. Ik had (toen nog niet) alleen de huisjes creatable en daarvoor in de plaats stempel EC0115 gebruikt. Die heb ik gestempeld met Versamark inkt en daarna clear embossingpoeder erover heen gedaan. Als je op de foto klikt zie je het beter.
Ik ga maar weer lekker verder met kerstkaartjes maken, het gaat de goede kant op voor dit jaar! Ben nog nooit zo ver geweest in november...

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Prachtige labelkaart heb je gemaakt, leuke kleuren en je kaart is ook toppie,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je tag en je kerstkaart mooi geworden. Leuk gedaan met de stempel en dan met embospoeder te doen. Ziet er erg mooi uit.

    Tot Woensdag.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een pracht creatie CONNY.
    Echt super lief.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties maak je Conny. Ben gelijk volger bij je geworden.

    gr. Silvia
    (winkel Arnhem)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...