Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 16 februari 2012

Jongenskaart.....

Het idee van deze kaart komt uit Hobbyhandig165! Had dit leuke stempeltje nog liggen en had even geen idee wat ik er mee zou maken. Dus maar even gebladerd in de vele hobbybladen van tegenwoordig en daar kwam ik deze leuke label tegen. Ingekleurd met de Derwent potloden en terpetine.

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Craftable cirkel/bloemen CR1201
Stempel snoesje HM9437
Stempel tekst CR0096
Creatable blaadjes LR0156
Creatable takjes LR0157
Creatable vlindertjes LR0158

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...