Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 8 maart 2012

Naaimachine.....

Doe@ding heeft een hele leuke mini workshop op hun blog staan. Die moest natuurlijk gemaakt worden!
Patroon/beschrijving kan je hier vinden

Ik heb de naaimachine zo gemaakt dat het plat op gestuurd kan worden! Ik heb onder het.....ja, hoe heet zoiets.....'planchet'? een reepje karton geplakt zodat het over de achterkant blijft liggen.

Ik wilde eigenlijk een papiertje dat op stof lijkt erbij, maar dat had ik niet in een bijpassende kleur. Toen vond ik dit papiertje van Marianne Design, vond ik er ook wel leuk voor. Met de hand doorgestikt met een stiksteekje. Je kan natuurlijk ook een echt lapje gebruiken.Wat garenklosjes, knoopjes en een schaartje gestanst. Samen met een kantje erop vast geplakt.

Even een close-up van de bloemen. Ook de rozen zijn weer zelf gemaakt

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Papier uit de restenbak (Making Memories geloof ik...)
Patroon van Doe@ding
Creatable schaartje LR0195
Creatable knoopjes LR0188
Creatable zelfgemaakte rozen LR0145
Creatable korenaar LR0157
Creatable blaadjes LR0156
Creatable 'pluim' LR0192
Garenklosje stans van Joy
Magnolia Doohickey bloem

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige naaimachine heb je gemaakt. Leuk met al die tierlantijntjes erbij.
    Je bent de laatste tijd aardig bezig, ik kan je niet meer bijhouden met het bloggen.
    Het ziet er allemaal weer erg mooi uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke naaimachine, bijzonder mooi gemaakt met leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, heel mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super gaaf uit Conny.
    Echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook deze is weer ontzettend leuk geworden zeg! en bedankt voor je mooie verjaardagskaart!!!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Wilde via jouw blog ook even kijken bij doe@ding maar de link werkte niet. Gaaf al deze materialen bij elkaar.
    Groetjes Bettie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...