Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zaterdag 7 april 2012

Kitkaart......

De kit voor deze keer is door mij verzorgd. Ik had er het leuke papier van We R Memory Keepers 'Love struck' voor gebruikt. Er staan heel makkelijk 4 verschillende designs van 15x15 cm op. Ik had op internet dit model kaart gezien en vond het wel leuk om dat voor de kit te gebruiken. De andere meiden maken netjes 2 (of meer) kaarten zelfs van het pakketje, maar ik 'prop' altijd zo veel mogelijk in één kaart. Hahaha

 Ik heb er tekststempels van Marianne Design bij gebruikt en Magnolia afdrukjes. De rest zat allemaal in het kit pakketje.

De binnenkant van de kaart heb ik dit keer ook beplakt, doe ik anders nooit.... maar ja, zo was het idee.
We hebben nou een leuke kit van Hennie gekregen dus kunnen daar weer mee aan de slag!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Mooi ook de kleuren, lekker fleurig.
    Ik hoop er vandaag ook eindelijk één te kunnen maken.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...