Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 19 oktober 2012

Demo cupcakes haken en cupcakes van vilt.....


Morgen hebben we ter afsluiting van de feestweek op m'n werk (Pipoos) een taartenfestival. Naast demonstraties met echte baksels doe ik een demonstratie cupcakes haken en van vilt. Dit leuke taartje is gemaakt van 2 spanen doosjes, omhaakt met witte katoen. Bovenop is de deksel beplakt met wolvilt. Het roosje en de blaadjes zijn ook gehaakt. Het komt uit het boekje 'Haken in stijl' van José Bianca

Wat lintjes er omheen gestrikt, wat strassteentjes geplakt en uitgestanste hartjes van vilt met de Cuttlebug. Ik heb daarvoor de Craftable van Marianne Design CR1232 gebruikt.

Ook heb ik wat dieren cupcakes uit het boekje 'Dierencupcakes haken'van Marieke Dissel gehaakt.

Een bezig bijtje

Een vrolijke kikker

En een lief lieveheersbeestje

Verder zal ik er zitten met mijn eerder gemaakte cupcakes van vilt uit het boekje van 'Tea time' van Marianne Perlot en de cupcakes en minitaartjes die eerder eens gehaakt heb uit het boekje 'Zoetigheid haken' van Astrid Meeusen.
Wil je graag mijn gehaakte creaties in het echt zien en woon je in de buurt van Rotterdam? Kom dan gezellig morgen naar ons taartenfestival van 11.00 - 16.00 bij Pipoos in Rotterdam Centrum.
Misschien tot ziens!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk taartje Conny. Ook je dierencupcakes zien er schattig uit. Veel succes vandaag.

    gr. Silvia (Pipoos Arnhem)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...