Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 1 april 2013

Winkeltje.....

Ik zie dat ik er weer een paar volgers bij heb gekregen, leuk dat jullie mijn blog willen gaan volgen!
 
Deze 'kaart' heb ik naar een idee uit de Cards & Scrap van feb./mrt. 2013 gemaakt. Daar staat een Café in en ik heb er een winkeltje van gemaakt. Het is een vintage dames winkeltje geworden. Heb aan m'n dochter moeten vragen wat er allemaal op die stempels stond want ik kan echt geen woord frans!
aan de gevel een uithangbord gemaakt...
 
wat beplanting tegen de winkel aan...
 
een huisnummer gegeven...
 
hier zie je goed wat er in de winkel te zien/koop is...
 
Gebruikte materialen voor dit 'winkeltje'
Pretty Paper bloc "Victorian Vintage' PK9092
Clear Stamps CS0863
Clear Stamps (nummerbord) EC0119
Creatable kastje LR0268
Creatable uithangbord LR0191
Craftable tak CR1244
Joy Kraft paper
Papicolor kaartkarton 06
Mica
 
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. jeet zeg, zo zien we weken geen kaartje voorbij komen, maar als je er dan aan begint, doe je het gelijk goed ook he. wat een mooierd! superrrr!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winkeltje heb je ervan gemaakt. Je hoeft de deur niet meer uit om te shoppen. Hihihi.

    Het klussen is bijna klaar, in de keuken en gang. Maar over een paar weken gaan we weer aan de woonkamer beginnen. Even een break... Je wordt allemaal een dagje ouder en dat ga je wel merken hoor. Hihihi.
    Je weet vast wel wat ik leuker vind!!!!
    Heb je een leuke dag gehad, Zaterdag 23 Maart?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...