Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 15 juni 2009

Scrapswap

Met de club van Tiets hebben we een scrapswap gehouden zoals ik al eerder geschreven heb. Echt ontzettend leuk om mee te doen. Net een klein kadootje dat je op je deurmat vind.


Dit is de kaart die Joyce naar mij stuurde

Met daarbij een pakketje met de materialen om met diezelfde materialen weer een geheel andere kaart te maken. Leuk pakketje, echt mijn kleurtjes.

En dit is de kaart die ik met dat pakketje gemaakt heb.

Het papier is van Daisy Bucket. Het afdrukje heb ik maar weer eens ingekleurd met m'n aquarelpotloden.
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan en de kleurtjes zijn heel leuk zo bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het papier i van Daisy Bucket, is was er meteen helemaal weg van. De scrap swap is erg leuk om te doen ! Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Conny !
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...