Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 15 juni 2009

Sneak a paeak.......

Ben met een klein kadootje bezig, maar wat het uiteindelijk is laat ik pas zien als ik het gegeven heb........... Het maken ging niet helemaal van een leien dakje, maar ik vind het uiteindelijk wel leuk geworden. Nog even geduld.........
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. ja zeg wat is dat nou....zit je ons lekker te maken en mogen we nog niets zien??

    Ok....geduld......zucht(hahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Marijke ben jij zo ongeduldig? Overmorgen misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoihoi,
    ai, wat heb je mij nou niewsgierig gemaakt zeg! wanneer ga ik nou de rest zien....
    maar dit ziet er in ieder geval leuk uit!
    en je nieuwe jassie hier ook!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...