Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



dinsdag 15 mei 2012

Marianne designs en kit......

Hennie heeft dit keer de kit verzorgd, hij is weer errug leuk. Dit leuke tasje zat ook in het pakketje. Een beetje wegens tijd gebrek heb ik hem gecombineerd met de nieuwe materialen van Marianne design. Deze maand zijn er hele leuke blaadjes in wel 4 verschillende versies uit gekomen . Twee ervan heb ik hier op dit tasje gebruikt. Ik ben helemaal weg bloemetjes en blaadjes, dus ik vind ze geweldig. Ook zijn er leuke tekststempeltjes uit gekomen met bijbehorende stansjes. Ik heb hier de ronde stempel en stans gebruikt. En ook nieuw zijn weer 4 nieuwe Snoesjes stempels. Weer een heleboel leuke nieuwe dingen deze maand dus!


Gebruikte materialen voor dit tasje zijn:
Snoesje stempel HM9441
Tekst stempel CS0853
bijbehorende Craftable CR1212
Creatabels blaadjes LR0226 en LR0229

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren combinatie!! Hij is erg leuk geworden! Heb ook alle nieuwe tekststempels en de bijbehorende craftable gekocht. Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig tasje heb je ervan gemaakt. Mooi deze kleur.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey con
    Ziet er super uit hoor....
    Leuk gedaan zo in combi toch!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer prachtig mooi uit Conny.
    Echt schitterend.
    Heel mooi van kleur.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ook weer eens eeen kaartje, en wat voor één! helemaal gaaf!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...