Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 3 mei 2012

Tante Toosje.....

Tante Toosje op een doosje..... zit heerlijk te breien. Met haar brilletje op het puntje van haar neus (doet me aan mezelf denken, haha) Dit is weer zo'n geweldig patroon van Claire oftewel Haakmuts. De patroontjes zijn niet moeilijk te haken (aangenomen wordt dat je in ieder geval wel kan haken) en zijn o zo leuk om te maken.

Een echt breiwerkje opgezet op cocktail prikkertjes, toen op 5 cm af geknipt en kralen op de 'pennen' geplakt. Het doosje is een spanen doosje van 8 cm. Het patroontje komt van http://www.haakmuts.nl/ Het volgende patroontje heb ik ook al klaar liggen..... een mannetjes muis!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Oh wat is deze leuk geworden zeg in die kleuren paars. Ik had het muisje ook al voorbij zien komen bij haakmuts.
    Ben benieuwd naar je mannelijke variant hiervan. Ik ben zelf ook gek op haken, net zo ontspannend als kaartjes maken.
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Was ook weer begonnen met haken maar ben er maar weer mee gestopt .Ben meer van het breien.Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tante Toosje is gaaf Conny.
    Vind hem echt geweldig hihi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Conny, heb nog niet gekeken naar de slofjes waar jij mee bezig bent. Ben nu bezig met de roze met de hartjes knoopjes. Daar zat een klein foutje in de beschrijving van het bandje. Van diegene op mijn blog klopte het prima. Ga daarna de aarbeienslofjes maken. Succes en een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...