Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 30 december 2012

Foto's fotoshoot Melissa.....


Afgelopen maandag ben ik met Melissa mee geweest om de Fotoshoot te laten maken die ze gewonnen had. Was heel erg leuk om eens mee te maken hoe dat gedaan wordt. Ze mocht van te voren foto's uitzoeken wat ze wel leuk vond als achtergrond of pose. Bij haar kwam er uit: "Lief en schattig" en de "spiegel", haha 
Ze moest verschillende poses innemen...

Verschillende gelaatsuitdrukkingen laten zien...
wat niet meevalt voor haar, ze is een echte lachebek.

Ze mocht zich een paar keer verkleden...

met jasje...

en zonder jasje...

verschillende accessoires meenemen...

tuurlijk een knuffel...

verschillende kleuren achtergrond en rookgordijn...

lieve poses...

stoere poses...

en natuurlijk op de spiegel...

Al met al een héle geslaagde dag, met hele mooie resultaten! (maar liefst 88 foto's) Ze mocht 5 foto's uitkiezen en die worden nog bewerkt en vergroot (20x30)
Iedereen die op haar gestemd heeft, heel erg bedankt!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik wil even zeggen een terechte winnaar he☺ wat een enorme mooie foto's van een pracht meiske
    en hoogstwaarschijnlijk een hele trotse mama

    ik wens je een goed uiteinde een een mooi en creatief maar ook gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeeeetje wat heb jij een mooie dochter zeg,
    daar mag je heel trots op zijn. En wat een
    prachtige en schitterende foto sessie, zo leuk
    dat je dat mee mocht maken !
    Nou lekker genieten jullie van de mooie foto's,
    superrrrrrrr :)

    Een goed uiteinde en een nog beter
    begin van 2013, lieve grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...