Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 27 december 2012

Kerst cadeautje.....


Voor mijn moeder had ik voor de Kerst een cadeaubon van de Woonstore (hier in Capelle aan den IJssel) gekocht. Dat is zo'n leuke zaak! Maar alleen een cadeaubon is zo saai hè? Hihihi. Dus weer snel aan de haak en een leuk dienblaadje (ook van de Woonstore, hihi) opgemaakt met gehaakte waxinelichtjes. Dit keer Olvarit potjes! Ik had er een aantal gekregen van vrouwen die ik ken van de korfbal! Reuze blij mee! Kan ik ff vooruit. Wat leuke dingetjes erbij en je hebt een heel gezellig dienblaadje. Vandaag even op Kerstrestanten jacht geweest, je had nou overal 50-70% korting op de Kerstpullen en daar zitten best leuke 'opmaak' dingetjes bij die niet 'kerstachtig' zijn.

Het hart is van de Wibra, maar viel helaas niet onder kerstspullen......maar woondecoratie. Maar dan zijn ze nog niet duur hoor! De rozen zijn van de Action, zaten eigenlijk lichtjes in, maar die heb ik er gewoon voorzichtig uit getrokken....
Ben al weer met het volgende dienblaadje bezig voor een vriendin waar we gezellig Oud & Nieuw gaan vieren!

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit!Daar zal je moeder vast blij mee zijn geweest!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat dat leuk op zo'n dienblaadje, ik heb al helemaal zin om het te gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Conny wat ziet dat er leuk uit,
    echt te gek, zo sfeervol, en eigenlijk zo
    simpel, vaak zijn het juist die dingen die
    het hem doen :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig vind ik het....en die je nu weer aan het maken bent voor een vriendin zal er ook reuze blij mee zijn

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die is leuk zeg! ook leuk voor een verjaardag he.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...