Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 1 maart 2013

Have a wonderful day.....

Wat zijn ze toch leuk die kopjes en schoteltjes (CR1237) van Marianne Design! Met leuke bijpassende stempels (EWS2206) en prachtig papier (PK9090)
Op zich heb ik er een hele simpele kaart van gemaakt, waar je goed de mooie motiefjes van het papier kan zien..... 

.....maar zo simpel was het blijkbaar niet, want ik heb de tekst zo vastgeplakt dat de kleine kaart niet meer open gaat, hahaha. Kon het wel veranderen, maar vond het wel leuk om het zo te laten zien. Aan de binnenkant heb ik een stempel gezet van cupcakes. Het knijpertje is overigens van Joy en kartkarton van Papicolor.

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. ha ha ha ha ha wilde al schrijven zo simpel ziet ie er niet uit....en dat blijkt ook wel whaaaa

    ik vind hem enorm mooi ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou noem het maar simpel hihi
    ik vind het een hele mooie kaart
    en met veel leuke dingen ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wel heel erg mooi gemaakt hoor!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart toch wel leuk het kopje....Dat knijpertje doet het hem...
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!! Gaaf dat knijpertje, die willen wij ook!! Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Het foutje is niet te zien hoor!!!

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...