Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 10 maart 2013

Twee kaartjes demo.....


Ik moest zaterdag invallen op het werk, maar ook ineens de demo doen.....dus snel twee kaartjes gemaakt. Gelukkig stonden er ook al andere voorbeelden, dus ik vond twee wel genoeg. De demo is: Papiermaand en de papierblokken zijn op deze demodagen in de aanbieding. Dus snel twee kaartjes gemaakt met een paperbloc van Marianne Design 'Fancy Flowers' (PK9088) De vogelhuisjes zijn ook (Collectables) van Marianne Design (COL1309) Eerst stempelen en dan met bij behorende stans uitstansen. De hoekstans is van 'Lin & Lene design' Joy


Dit model kaart heb ik al eens eerder gemaakt, maar dan met Magnolia stempelafdrukjes, maar kan zoals je ziet ook best zonder plaatje. Ik heb er stempels van Marianne Design voor gebruikt (EC0138) Maar het kan natuurlijk met elk ander soort stempels! De bloemen zijn van 'Petaloo' en het kader is weer een stans van 'Lin & Lene Design' Joy

Ook de binnenkant van de kaart is deze keer bewerkt, wel zo leuk eigenlijk. Doe het eigenlijk nooit......
Kaartkarton heb ik weer van Papicolor gebruikt.


Liefs,

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan hoor! Je ziet het er niet aan af dat het snel klaar moest voor de demo. Ik vind vooral de bovenste erg mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...