Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 5 december 2010

Happy Birthday........

Een mannenkaartje...............pfft dat blijft moeilijk hoor. Wat moet je daar nou voor frutsels op doen? Heb er toch maar wat bloemetjes bij geponst. Het papier zijn restjes, geen idee welk merk, zijn wel 2 verschillende merken die leuk bij elkaar kleurden........... Het afdrukje is van Kenny Kierman, ooit van iemand gekregen en ik vind ze wel gaaf! Verder nog de MS pons erbij gebruikt en en de Nestabilities. Vind hem wel leuk geworden, maar wel wat 'kaal'

Liefs,

2 opmerkingen:

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...