Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 5 december 2010

Kitkaart november.......

Fiona was dit keer aan de beurt om een kitpakketje samen te stellen. En alhoewel ze het vergeten was, heeft ze er toch een heel leuk pakketje van gemaakt met Tilda papier! Ik heb even zitten stoeien om met de Copics de juiste kleuren te krijgen, maar ik vind het goed zo! De kerstbal glittert mooi van de Stickles, maar dat zie je helaas niet goed op de foto. Het afdrukje is van Magnolia en de tekst is een Basic Grey stempeltje

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig!!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een leuke kit! Ik heb hem er ook al op gezet! Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...