Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 2 januari 2011

Kit kaartje........

De kitkaart van december had ik nog niet laten zien. Anja had hem deze maand verzorgd. Ze had opgeschreven welk papier het was, maar dat briefje ben ik dus kwijt....... (Haha, ze heeft al gereageerd hoor......het was Imaginisce 'Snowy Jo') De boom zat er al uitgestanst bij, maar die heb ik nog de Cuttlebug gehaald voor wat relief. Afdrukje is weer een Magnoliaatje en die heb ik ingekleurd met de Copic Markers.

Ik heb weinig kerstkaarten gemaakt dit jaar. Had er niet veel zin in en niet zo veel tijd voor. Er zijn helaas dingen die vóór het hobby-en gaan.......

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden zeg, ik vind het altijd zo grappig staan die bloemetjes (in jouw geval sterren) met dat scrappersfloss erop. Dat moet ik dit jaar ook maar eens gaan uitproberen. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo conny
    Zo wij hebben er alvast een voor de volgende kerst(hahaha)Als we nu gewoon elke maand een kerstkit doen hebben we er zo een hoop bij mekaar. Nee hoor geintje
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart. Het relief op de kerstboom is ook erg mooi. Mooie combinatie van het papier.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een heel gezellig, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!!

    Vind hem superleuk, al ben je er vroeg bij haha.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoihoi,
    wat een gaverdje heb je van mijn kit gemaakt zeg! en idd een prachtig reliëf op die kerstboom! foei, papiertje kwijtmaken he...hihi.
    het was van Imaginisce en de serie heet Snowy Jo.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart meid!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...