Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 28 januari 2011

Nieuwe materialen Marianne design februari......

Dit keer eens een easelkaart gemaakt met de nieuwe materialen van Marianne design die in februari uit gaan komen. Op de foto lijkt het een beetje of de kaart paars met rose is, maar hij is bruin met rose! Het papier is weer een Pretty Paper Bloc 'Old Fashioned Nursery' (PB7031) Het is er ook in een blauwe variant. De stempel van dit lieve meisje is een nieuwe van de 'Little Sweethearts' (TC0816)

De label is ook een nieuwe Creatable (LR0154) Op de label gestempeld met 'een ouwetje' (EC0096) De bloemen zijn gestanst met een Creatable (LR0111) Takjes zijn van een pons van Nellie Snellen.

De cirkel is de Creatable (LR0141) en die heb ik omgehaakt. Ik heb de gaatjes om en om iets groter geprikt en daarna met de Feston steek geborduurd. Toen in elke steek van één boogje: 1 hv, 3 stokjes, 3 stokjes, 1 hv gehaakt met haaknaald nr. 1 en héél dun haakgaren! Zo krijg je een heel mooi kantrandje.
Liefs,

1 opmerking:

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...