Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 22 augustus 2012

Kitkaart.....


Daar ben ik eindelijk weer eens met een kaartje. Eerst de vakantie periode, daarna de warmte ik kon me er echt niet toe zetten om een kaartje te maken of wat dan ook aan freubelen te doen. Deze kaart is eigenlijk nog van voor de vakantie. Hij is gemaakt van de kit die Fiona verzorgd had. Geen idee welk merk papier het is...... Er zaten zoveel leuke embelishments bij dat ik eens wilde proberen een kaartje te maken zonder plaatje of stempelafdrukje. Zelf ben ik redelijk tevreden, maar moet zeggen dat ik het mét plaatje toch leuker vind! Hierna komt er nog één kit en daarna stoppen we er mee. Het is leuk geweest zo.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...