Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 6 november 2009

Kado-envelop.....

Een vriend van ons is brandweerman. En elk jaar met z'n verjaardag probeer ik weer een originele brandweerkaart te maken. Ik heb dan ook al heel wat verschillende gemaakt, het blijft een leuke uidaging! Deze keer is het een kado-envelop geworden. De envelop heb ik gemaakt van 'oud' brandweerpapier uit een scrappakket. Het plaatje is een kleurplaat van internet en dat heb ik verkleind naar het formaat van een stempelafdrukje. Ingekleurd met de Copic markers, maar o wat is dat moeilijk om zwart op een mooie manier in te kleuren.....
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Ook dit jaar is het je dan zeker heel goed gelukt... Superkaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg, die brandweermannen-envelop! toevallig is hans z'n zwager bij de vrijwillige brandweer, dus dat zou voor hem ook een leukerd zijn...
    en die van de kit is ook gaaf, maar die had ik al gezien he. ik zal de mijne ook op m'n bloggie plaatzen.
    tot maandag! Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...