Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 25 november 2009

Kerstkaartje......

Tussen de bedrijven door toch maar af en toe een kerstkaartje maken anders komen ze nooit op tijd af. De tijd gaat nu toch wel dringen..... nog maar een maandje en dan is het al weer Kerst! Ik heb voor m'n gevoel net de kerstspullen pas opgeruimd! Ben met een hoop dingen tegelijk bezig, wat niet echt handig werkt, maar ja het is even niet anders. Maar het geeft zo'n zooitje! Dit afdrukje had ik op vakantie al ingekleurd, het lag alleen te wachten tot ik er een kaartje van ging maken. Het papier dat ik gebruikt heb is Basic Grey 'Eskimo Kisses'. De kerstster weer zelf gemaakt van ponsen en lekker zitten kleuren met de Copic markers.
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. oh, die is weer leuk zeg! toch nog tijd gevonden dus, ondanks alle dingen die er moeten gebeuren...
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...