Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 11 december 2009

Forever Friends kerstkaart......

Voor dezelfde vrienden als waar ik de Forever Friends waxinelichtjes houder voor heb gemaakt, heb ik deze Forever Friends kerstkaart gemaakt. Het idee van de kaart komt uit een oudere Cards Only. Het afdrukje is natuurlijk van de Forever Friends en het papier dat ik gebruikt heb is van Cosmo Cricket 'Oh joy'. De tekststempeltjes heb ik geen idee van waar die van zijn, die heb ik eens als afdrukjes bij iemand besteld.


De bloemetjes zijn van de ponsen van Nellie Snellen en de takjes van McGill.

close up tekststempel

Liefs,

1 opmerking:

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...