Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 9 december 2009

Nog meer waxinelichtjes houders.......

Toen ik de Forever Friends waxinelichtjes houder voor mijn vriendin had gemaakt, kwam ik op het idee om i.pv. kerstkaarten ook van deze kokers voor mijn collegaas te maken! Ik heb er gelukkig maar 6........
Het papier wat ik voor deze kokers heb gebruikt is van de Paperpad van Basic Grey
'Eskimo kisses'

De tekststempel die er aan hangt is van 'Just Rite'


Liefs,

1 opmerking:

  1. OOh Conny! wat een prachtig verzameling! Maar ik zie, dat ik nog meer bijna heb gemist!
    Wat ik me alleen nog afvraag hoe doe je die lichtjes erin? Via het dekseltje?
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...