Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



dinsdag 1 december 2009

Kitkaartje november.........

Anja had de afgelopen maand een heel leuk kitpakketje samengesteld met heerlijke onechte kerstkleuren! Ik hou daar wel van. Ik heb maar eens zo'n 'easelkaart' ervan gemaakt. Je moet toch af en toe eens wat anders proberen dan zo recht toe recht aan......... Het papier komt van een paperpad.........maar dat is ook alles wat ik ervan weet, hihi. Afdrukje is van Magnolia, dat vond ik zo heerlijk bij dit papier passen. Er zat een ander afdrukje bij, maar dat mag je vervangen, evenals een tekst. Voor de rest mag je alleen spulletjes uit die kit erbij gebruiken. Het blijft errug leuk om elke maand zo'n pakketje met een uitdaging te ontvangen!
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Conny!
    Het papier echt prachtig en de kleuren ook.En afdrukje heb je ook heel mooi ingekleurd!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel mooi geworden Conny...geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar heb je een leuke onkerstelijke kerstkaart van gemaakt...haha. ik zal hem morgen ook ff plaatsen bij mij.
    groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...