Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 5 februari 2010

En nog een kitkaart.....

Een tijd geleden heb ik deze filefolderkaart ook al eens gemaakt, toen in paarse kleuren. Hij is zo leuk om kado te geven met een kadobon erin (achter het label) Hennie had deze leuke kit samengesteld, lekkere zomerse kleurtjes. Ik weet niet welk merk papier het is..........
Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Hoi Conny.
    Leuke dingen maak je!!
    Deze kaart is echt supper.
    Kom zeker vaker een kijkje op je blog nemen.
    gr astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Conny,

    Wat een mooie kaart zeg,echt een topprtje hoor!!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een mooie kaart Conny!!
    Heerlijk die voorjaars kleurtjes....

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap gedaan Conny! Ook je valentijnskaartje op Scraptalk-challenge-blog ziet er erg mooi uit, fijn dat je meedoet!Veel succes gewenst!Liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Conny,

    wat maak je leuke kaarten, ik ben meteen je volger geworden ;-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Conny,
    hij is weer supertjes geworden hoor!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi folder Connie!!
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Conny, wat een mooie dingen staan er op jou blog ik heb even rondgekeken, het schoentje is ook erg gaaf.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww...deze is prachtig zeg!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...