Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 26 februari 2010

Kaartje voor mijn neefje.........


Hé, blogs wil heel even meewerken, gauw een kaartje plaatsen voor hij het weer opgeeft.......
O, wat vind ik dat toch moeilijk om een 'stoere' jongenskaart te maken. Bij een meisje plak je er gauw lintjes, strikjes en bloemetjes bij, maar wat bij een jongen?
Dit steentjes- en gras karton heb ik al jaren liggen. Toen ik aan het 'graven' was in mijn papiertjes kwam ik het weer eens tegen en ineens kreeg ik dit idee!
Heel simpel eigenlijk, maar ik vind hem wel 'stoer' geworden en dat was nou juist de bedoeling.

Liefs,

2 opmerkingen:

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...