Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 5 november 2012

Beertje.....


Op het blog van Amimammie zag ik dit lieve beertje... en ja hoor, patroon is te koop. Dus snel besteld. Er stond ook nog een heel lief konijn bij, ook maar mee besteld. Ik heb het beertje gehaakt met wol van de Zeeman 'Super Soft' (kleur 70) en haaknaald nummer 3. Aan 1 bolletje heb je genoeg. De hartjes heb ik gestanst met een Craftable van Marianne design (CR1232) En het bloemetje met een stansje van Joy. Ben ook meteen verder gegaan met het konijn..... Ik krijg maar geen genoeg van het handwerken.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een dotje!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is leuk geworden Conny!
    Veel plezier met het konijn.

    Groetjes en een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig beertje. Je bent aaridg met het haken bezig zeg!

    Groetjes Astri.d

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...