Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 30 november 2012

Jongste dochter.....


Update.....
Melissa is uiteindelijk 3e geworden en mag een fotoshoot laten maken!
Degenen die gestemd hebben op haar.......héél hartelijk bedankt!

Lieve allemaal,

Mijn jongste dochter Melissa doet mee aan een modellenwedstrijd. Maar hiervoor heeft ze hulp nodig door te stemmen. Momenteel staat ze op de 3e plaats. Als je vind dat Melissa (model 104) jouw stem waard is, stem dan op haar.
Het stemmen kan op 3 manieren en gaat als volgt:

1. Via de site: www.modelvote.nl/solo

Dit is gratis en geeft 1 stem per 24 uur (je kan dus elke dag stemmen)

Alvast heel erg bedankt namens mij en...

Xxx Melissa !
Iedereen die al eens gestemd heeft, héél erg bedankt!


Liefs,

9 opmerkingen:

  1. Ik ga voor jullie jammer genoeg niet stemmen.
    Ik vind als je wil winnen moet dit spontaan gebeuren en niet op deze manier.
    En wat de foto betref er zitten veel donkere schaduw in het gezicht onder de ogen, en de hals.

    Toch veel succes gewenst.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Kitty,
      Het was maar een vraag, ik verplicht je tot niks!
      De organisatie adviseerde mijn dochter om zichzelf te promoten op Facebook, Hyves, Twitter, enz. Ik dacht als ik (als liefhebbende moeder) dat nou doe op mijn blog, met 141 volgers… Als daar nou een gedeelte van op het stemknopje drukt… Als ik de link niet had geplaatst, was jij nooit gaan kijken op die site! Hoe moet ze dan aan stemmen komen als niemand weet dat ze mee doet? Ze heeft met een andere wedstrijd mee gedaan en daar werd geknoeid met stemmen door een programmaatje aan de stemknop te koppelen en DAT vind ik niet eerlijk. Maar vragen om stemmen is geheel vrijblijvend lijkt mij.
      De foto is gemaakt door haar zusje, dus geen professionele fotograaf! Maar het gaat om Melissa en niet om de kwaliteit van de foto…
      Jammer dat je toen je toch op de site was (nieuwsgierig geworden?) niet even op de stemknop hebt gedrukt… Er zijn anderen die het gelukkig wel gedaan hebben.
      Liefs, Conny

      Verwijderen
    2. Sorry maar ik heb alsnog op de knop gedrukt.
      Ik wist niet dat een organisatie dit zo promoot om stemmen te winnen.

      Groetjes kitty

      Verwijderen
  2. ga nog een keer stemmen hoor op je mooie meiske
    dit doe ik geheel vrijblijvend hoor je hebt niet met een mes op mijn keel gezeten ha ha
    dit is alleen leuke publicatie

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook nog een keer stemmen en weet je...je houdt dit toch niet tegen met de sociale media van tegenwoordig,geloof maar dat al die andere die zich aangemeld hebben dit vast ook zo doen via hun FB,e.d dus voel je vooral niet schuldig,als ik zo die fotoshoots prijzen zie dan ben ik blij dat ik een vriendin heb die fotografe is waarvan ik laatst haar studiolampen mocht lenen voor een newborn-shoot te maken voor de baby van de zoon van mijn broer als kraamkadootje en van tevoren even op mijn dochter geoefend....had ik die ook even mooi in de picture!Zoonlief kreeg ik niet gestrikt!
    Hier 1 van de foto's van mijn dochter,alleen heb ik die hier op mijn blog weer n.a.v haar opleiding 'bewerkt'met allerlei medische fratsen
    http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/06/yesss.html en hier zie je de baby die ik nadien heb gefotografeerd
    http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/04/dat-valt-niet-mee-zon-newborn-baby.html

    ik ben wel geen prof,maar toch heel blij en tevreden wat ik met mijn camera fotografeer;-)

    groetjes en een fijn weekend EN succes wederom voor je mooie meis!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 482 stemmen heeft je mooie meiske nu

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze gaat goef, maar ze kan alle stemmen gebruiken! Ze lopen zo in! Lief van je dat je stemt!

      Verwijderen
  5. hoi Conny, gefeliciteerd met je dochter hoor. en het is ook gewoon een mooie meid he. haha.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi con heb me blog weer geactiveerd! Kom je me volgen!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...