Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 15 november 2012

Colsjaal gehaakt.....


Op het blog van Angeline zag ik deze leuke col die ze gehaakt had. (daar staat ook een filmpje met het patroon) Nou heb ik wel collen gebreid, maar nog nooit gehaakt, dus dat was een leuke uitdaging. Ik heb deze col gehaakt met Saskia wol van de Wibra en haaknaald nr.7 Dubbele draad gebruikt en de 4 bollen die ik ervoor had gekocht heb ik gewoon opgehaakt. Hij is lekker ruim en warm.

Als het nou héél erg koud is kan ik hem ook nog een stuk over m'n hoofd trekken, haha. Alhoewel m'n dochter dat niet op prijs stelt... Vind ze geen gezicht! Maar als het koud is doe je er toch alles aan om lekker warm te blijven, nou dan maakt me dat niks uit hoor.

Op m'n werk hadden we hele lekkere zachte wol binnen gekregen van Lion Brand 'Homespun' Daar ook maar een bol van meegenomen en ook zo'n col van gehaakt. Met 1 bol valt hij wel wat smaller uit, maar dan kan je evt. ook 2 bollen nemen natuurlijk, hihi. Ook daar maar meteen de foto's gemaakt, deze dame wilde wel even geduldig voor mij poseren...

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. handig zo'n dame die doet wat je wilt ☺, wat een mooie shawl heb je gemaakt, en je hebt groot gelijk als het koud is maakt het niet uit hoe je erbij loopt, als het maar lekker warm is
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er mooi uit Conny!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...