Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 2 oktober 2009

Daar ben ik de afgelopen avonden mee bezig geweest......

Op de blog van J & J cards van Jenine en Jeanet zag ik een schitterend mooi doosje dat Jeanet gemaakt had. Dat papier had ik ook nog steeds liggen.......... Ben er meteen aan begonnen, het was een hele klus,maar wel de moeite waard. Ik vind het resultaat erg mooi geworden. Als je goed kijkt zie dat het niet helemaal goed is gegaan, ik was de strookjes waar het deksel aan vast moest komen vergeten! Dat krijg je er van als je niet leest en meteen maar begint..........
Het plaatje dat ik gebruik heb is een glitter uitdrukvel van Studio Light (70), papier is van vorig jaar van Marianne Design en de witte rozen komen van de Xenos (kokertje) en de rest had ik nog liggen.
Jeanet, bedankt voor je leuke ideeën! Ze zijn altijd super!



hier zie je het foutje......


Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dit toch wel zo geweldig mooi.....ik ben er helemaal weg van!!

    Schitterend Connie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en superromantisch! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Conny,

    Wat zirt dit er schitterend uit zeg,dat hrb je heel mooi gemaakt hoor!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo wat liefje zeg welke mooi papier is dit doosje van gemaakt laat even weten op me chatbox op m blog alvast bedankt gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw zeg, dat is nog eens een doosje scrappen! supermooi geworden zeg! groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HAPPY CARD MAKING DAY!! I hope that you are having a great one and feeling creative. We have blog candy at my blog too! Come on in and take a look!

    Have a great day!
    Jessica Lynn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...