Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 5 oktober 2009

Kaart met zelfgemaakte bloemetjes

Van de week heb ik een avond zitten prutsen om zelf bloemetjes te maken. Bloemetjes haken, de kertsterren (die al eerder te zien waren) en roosjes maken. Daar moest natuurlijk wel een kaart mee gemaakt worden. De sketch die ik heb gebruikt voor de kaart is van Bev (zij maakt zulke mooie kaarten!) Het afdrukje van Elizabeth Bell heb ik van een lief vriendinnetje gehad. Ingekleurd met de Copic markers en het papier dat ik gebruikt heb is van een paperpad van Basic Grey 'Lemonade'. De roosjes en de gehaakte bloemetjes heb ik dus zelf gemaakt. De roosjes beschrijving staat op dit blog. De gehaakte bloemetjes een beetje 'nagehaakt' van de bloemetjes van Marianne Design.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Gewoon heel erg mooi gemaakt....complimenten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Conny,

    Wat een mooi kaartje zeg,heel goed gedaan hoor meid!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat maakt jij mooi kaartjes:)
    mijn complimenten heb je ook op zak,
    ik ben gelijk een volger geworden;)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, die vin ik leuk, en wat zijn je roosjes goed gelukt zeg! groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...