Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 2 oktober 2009

Zelf een kerstster maken..............

Ik zag van de week allemaal zelfgemaakte kerststerren voor bij komen, gemaakt met ponsen die ik niet heb. Ben gisteravond eens gaan zitten spelen met de ponsen die ik heb...............en zie hier het resultaat! Vind hem wel goed lijken.
Het papier is van zo'n paperpad van de Action van vorig jaar, afdrukje van Magnolia en weer ingekleurd met de Copics

Je maakt een kerstster van de bloemen 'retro' ponsen XL en L.Je ponst 1x groen en 2x rood. Je maakt een ril op elk blaadje, knip de punten er af en vouw de blaadjes iets op de ril (nerf) omhoog. Iets verspringend op elkaar vastzetten met een splitpennetje. Je kan er evt. nog een kleinere op doen, dat staat ook heel leuk.

Ik heb ook nog maar even een witte kerstster gemaakt, die zijn er natuurlijk ook.


Succes!

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. hoy Conny,
    Wat een leuke tip! Ga ik vanavond eens uitproberen ;-)) Bedankt om te delen met ons!
    Ben ook meteen je volger geworden; wat een supermooie blog heb jij met allemaal heel mooie creaties! Kan nog veel leren hier!
    Kom je ook eens bij mij langs a.u.b.?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Conny,
    gave kerststerren heb je gebrouwen zeg!
    zie je wel: ik MOET echt nog die grote retro hebben he..hihi. bedankt voor de uitleg erbij!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi conny zag net bij tiets haar club jou berichtje ben gelijk komen kijken en wat gaaf zeg die ponsen heb ik gelukkig ook dus gaat het vanavond gelijk proberen ben ook gelijk volger geworden je blog ziet er heel erg mooi uit zou het ook leuk vinden als je een keer op mijn blog komt kijken

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Conny

    Dat vind ik echt heel goed gedaan ...zo kun je makkelijk gebruiken wat je in huis hebt!!

    bedankt....en de kaart is heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee is dit bedankt voor het delen
    groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...