Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



dinsdag 6 oktober 2009

Kitkaartje van september

Ik kan het kitkaartje van afgelopen maand nu ook laten zien, allemaal hadden ze het af. Hennie heeft het deze maand verzorgd. Het was een leuk jongens pakketje dit keer. Waar het papier van is weet ik niet, stond er niet op. Afdrukje is van Magnolia en heb het dit keer maar weer eens ingekleurd met m'n aquarelpotloden. Ik vind dat je daar toch een zachter resultaat mee krijgt dan de Copics (kan ook aan mij liggen, hihi)
Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Hallo Conny,

    Wat een schattig kaartje zeg!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! En idd. ik vind de copics ook hevig kleuren, zelfs de lichte tinten; ik hou wel van kleuren met aquarell potloden, is zachter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ingekleurd...inderdaad mooie zachte tinten!
    prachtig kaartje Conny!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...